tykanie vs. vykanie - uprava metafaq ?

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 15 01:40:09 CET 2003

Tue, Jan 14, 2003 at 10:50:33PM +0100, Tibor Pittich napsal(a):
> Dňa 14. jan 2003 o 21:29, Jarda Mikulík napísal(a):

> spominam si, ze prednedavnom tu tiez bola podobna tema a viacmenej bez
> vytazov a porazenych. nebolo by vhodne explicitne v MetaFAQ konferencie
> urcit, resp. odporucit tykanie vs. vykanie, aby neprichadzalo k podobnym
> nedorozumeniam?

Myslim ze vysledkem bylo rozhodnuti o ,,implicitnim`` vykani s tim, ze
pokud nekdo chce, aby mu bylo tykano, tak si to napsat do signatury.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P