HW: linuxovy router

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Leden 14 22:21:22 CET 2003

On Tue, 14 Jan 2003 19:53:31 +0000 (UTC), Jaroslav Lukesh wrote:

: zkuste notebook z bazaru s rozbitym displejem

No, na notebook s nefunkcnym displayom bude celkom zaujimave
Linux nainstalovat, ale inak je to asi najlepsie riesenie.

Odporucam Bering distribuciu (zalozenu na LRP) - za niekolko
hodin som mal zo 486/100 MHz, 24 MB notebooku funkcny
jednoduchy router/firewall a keby som nechcel rozne
serepeticky navyse (ako sshd), vystacil by si s jednou
disketou. Takto ho bootujem z HD, ktory sa potom vypne.

Akurat som si musel priletovat paralelne k vypinaciemu
tlacitku konektor pre externy spinac - aby nezaberal
miesto, je pomerne vysoko a nechcelo sa mi zhanat nieco
na co sa da vyliezt vzdy ked ho chcem vypnut/zapnut :-)

Notebook ma tiez tu nemilu vlastnost, ze ked uz baterka
nepreklenie odpojenie od prudu (co u bazarovych strojov
nebude vynimkou), po obnoveni dodavky sa sam nenastartuje.

Zdravi
--
                                   Stano