X server na Mandrake a padání?

Pavel Kubenka pavel.kubenka na centrum.cz
Středa Leden 15 07:31:30 CET 2003

Pavel Janík wrote:
> Dobrý večer,
>
> několik uživatelů české (ale i anglické) verze nám reportovalo své
> problémy s padáním X serveru při spuštění/běhu OpenOffice.org. Vše to mělo
> jeden společný bod: Mandrake Linux 9.0. Já tuto distribuci bohužel nemám
> a nemám ani čas zkoumat, jaké úpravy v ní distributor dělal. Nemohl by se
> na to někdo, kdo má Mandrake, podívat?
Padá to i v tabulkovém kalkulátoru, při pohybu (kolečka) myši a klikání.
Havárie je s chybovým hlášením o chybě v souboru mice.c. Je to velmi
pěkně reprodukovatelné s ceníkem od mironetu :-). Bohužel, nemám
kapacitu na posílání 50M core. graf. karta: matrox g550
pk