detekce UDF

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Leden 14 23:36:53 CET 2003

On Tue, 14 Jan 2003, Peter Surda wrote:

> Podotykam, ze podla man stranky to nebude mat ziadany efekt (ako je to v
> realite neviem):

> If no -t option is given, or if the auto  type  is  specified,  the
> superblock  is probed for the filesystem type (adfs, bfs, cramfs, ext, ext2,
> ext3, hfs, hpfs, iso9660, jfs, minix, ntfs, qnx4, reiserfs, romfs, ufs, vxfs,
> xfs, xiafs  are supported).   If  this  probe  fails,  mount  will  try  to
> read  the  file /etc/filesystems,  or,  if  that does not exist,
> /proc/filesystems.  All of the filesystem types listed there will be tried,
> [...]

Hm, tak nevim. Ted nemam po ruce UDF CD z Windows, takez to nemuzu
vyzkouset, ale minimalne u RH 7.3 jsem to udelat musel, a kdyz jsem to
neudelal, tak to naslo napred iso9660 a bylo vymalovano.
Takze jsem to prevzal i do RH 8.0...
No, minimalne se tim nic nezkazi, ze :-)

MB
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.palmknihy.cz, bodlak na email.cz