SW RAID

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Leden 15 09:42:09 CET 2003

> Ja tomu taky moc neverim. Budu ted nekdy instaloavt neco na takovy
> "win raid" a zajimalo by me, zda kdyz pouziji ovladace od vyrobce a pak
> prejdu na ovladace co jsou v kernelu, jestli ten raid zustane v poradku.
> Spise bych rekl, ze ne, ale nevim. Je to jen pocit. Kazdopadne sem pak
> mohu poslat zkusenosti...

Je to v pohode - testovano na cipu HPT370. Chodi bez problemu
jak s ovladacem vyrobce tak s podporou primo v kernelu. Akorat
ze v tomto pripade NECHODI pokud je prelozen jako modul (hlasi
lost interrupty a podobne zhovadilosti), ale primo v kernelu
slape jako hodinky.

Podle testu ktere jsem tejdy delal byl ovladac od vyrobce
vyrazne _pomalejsi_ nez ten kernelovy - cca o 5 - 25% podle typu
zateze. Mozna bych nekde vyhrabal i presnejsi cisla.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s