SW RAID

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Leden 15 11:25:10 CET 2003

>Jeden zasadni rozdil tu je. Kdyz odejde SCSI disk v poli, tak pole v 99%
>pripadu bezi dale. Kdyz zacne IDE disk v poli hlasit lost interrupt a
>opakovat cteni, tak v 99% pripadu je nutne restartnout masinu, aby se to
>srovnalo. Takze jak SCSI raid tak IDE raid zvysi sanci, ze nprijdete o
data,
>ale jen SCSI raid zajisti nepreruseny provoz.

Muze mi prosim nekdo vysvetlit co se mi to vlastne ten disk pokousi sdelit
tou
hlaskou lost interrupt? je to vada radice, disku, jadra, specifikace IDE
nebo co
to vlastne je a jak tomu predchazet? Co mi tam vlastne vytuhne?
Zdravi