Opet KT133 chipset...

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 15 14:37:20 CET 2003

Ahoj vsem,

upgraduju stroj (samozrejme linuxovy) a mam moznost za celkem rozumny peniz
koupit desku ABIT KT7A. Bohuzel ma onen nechvalne znamy chipset VIA KT133,
se kterym osobne nemam zadne zkusenosti, ale na ktery jsem slysel hojne
nadavat.
Takze jsem prosel vsechny mozne stranky na internetu (hojne jsem Googloval,
ABCLinuxu, archiv konference) a misto toho, abych si udelal jasno v tom,
jeslti si tohle muzu dovolit risknout, mam v tom jeste vetsi bordel. Nekdo
desku vychvaluje jako bezproblemovou, jiny na to nadava, nekteri tvrdi, ze
je dulezita revize desky (pry min. 1.3). Bohuzel si z toho vseho nejsem
schopen vytvorit predstavu, jake problemy me s tim muzou cekat.
Jde mi o moznost provozovani celkem bezne workstation, s internim 100MB
zipem, pripadnym ATA 100 diskem. Jake jsou posledni poznatky v "oboru" VIA
KT 133?

Diky Zdenek Bohm