novellem spravovana sit a pristup z linuxu do samby na win

Hunterz hunterz na mirc.cz
Pátek Leden 17 16:01:22 CET 2003

jhikl wrote:

> DD
> mam taky isty problem, a sambu som uplne vyriesil jednym skriptom v Leveli
> 5 (/etc/.../rc5.d)
> Majme pocitac, ktory sa vola intranet a chcem si ho primontovat k mojmu
> linuxu.
> Cely vtip je v nasledujucom prikaze:
> smbmount  \\\\intranet\\c /mnt/intranet -o password=******* (nejake
> heslo).
>
> co sa tyka toho novellu, ide to cez utilitu ncpfs (najdete na internete):
> ncpmount  -S nazov_servra -U user -P heslo /mnt/nazov_servra(disku)
> [...]

No na tuhle otazku jsem se v puvodnim prispevku neptal. Neva, mam ale novy
poznatek... Kdyz je v siti win stanice, ktera se nejdriv prihlasi jako
klient site MS a pak teprve jako Klient site Novell, tak na ni smbclientem
vidim a uz si ji i mountnu. tim padem bych asi potreboval mit podobne jako
ty Winy primarni protokol ipx/spx a ne tcp/ip a logovat se do novellu... Je
to nejak uskutecnitelne?

-Hunt-