SW RAID

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Leden 15 14:39:10 CET 2003

Tak to mi neni vubec jasne. Kdo to preruseni zahodi? znamena to tedy
ze je pomalej procesor? co to znamena realne pro ten hardware (pro radic,
pro disk) ze to preruseni nedorazi do procesoru?
Zkus to prosim vysvetlit trochu podrobneji co se tam deje.
    Diky
    Milan Roubal

On Wed, 15 Jan 2003, Milan Roubal wrote:

> Muze mi prosim nekdo vysvetlit co se mi to vlastne ten disk pokousi
> sdelit tou hlaskou lost interrupt? je to vada radice, disku, jadra,
> specifikace IDE nebo co to vlastne je a jak tomu predchazet? Co mi tam
> vlastne vytuhne? Zdravi

To se nesnazi sdelit disk, ale kernel - vi, ze nastalo preruseni od disku,
ktere ale bylo zahozeno driv, nez se k nemu kernel dostal a mohl ho nejak
resit.

--
JiKos.