Linux a Psion

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 15 17:12:54 CET 2003

On 15/01/2003, nafe wrote:

> potřeboval bych rozchodit linux na psionu. Zkoušel jsem to dle stranek
> projektu psilinux ale nejak mi to nejde. nema stím nekdo zkusenosti.
> Potreboval bych popostrkat.

Sveho casu jsem instaloval Linux7k na Psiona Series 5 - viz
http://www.root.cz/clanek/157. Nicmene budou to uz pomalu 4 roky, za tu
dobu uz muze byt vsechno jinak. Pripadne dotazy budou asi marne, protoze
jsem tenkrat mel toho Psiona jenom pujceneho asi na 14 dni
a pochopitelne jsem to uz vsechno davno zapomnel :)

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka