Linux a Psion

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Středa Leden 15 21:10:55 CET 2003

On Wed, 15 Jan 2003, Daniel F. Hrouzek wrote:

Ahoj!

> [...]

  Pouzival jsem linux na Psion 5mx asi 3 mesice. Klidne se ptej na
soukromem e-mailu, ale vseobecne muzu doporucit: Zatim zustan u EPOCu.

> ja bych si tedy s dovolenim take rekl o toto info :-). prave dnes se
> mi jeden psion 5mx dostal do pracek a byl bych docela rad, kdybych se
> z nej pres moji nokii 6210 nekam dostal.

  Bezne se pripojuji pres GPRS i dial-up na internet, takze blizsi info
taktez na soukromem e-mailu.

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E