Samba ako PDC a profily

Petr Hodan Petr.Hodan na admins.cz
Čtvrtek Leden 16 12:26:33 CET 2003

Zdravim,

>pouzivam RH7.2 a samba 2.2.1a
>vedel by mi niekto poradit ako nastavit Win9x, Win2000 a WinXP
>klientov tak, aby sa pri prihlasovani do domeny nevytvarali profily na
>serveri? Potreboval by som, aby sa pri prihlaseni do domeny aplikovali
>politiky a davkove subory nejakyuser.bat a aby profily zostali na
>klientoch.
>
>viem, ze tato otazka patri skor do inej konfery, ale ak s tym mate
>skusenosti, prosim, poradte....

s W2k vudci sambe by to nemel byt problem, ja jsem narazil na velkej
problem s win9x. Ty kdyz jednou zjistej ze muzou nekam ulozit (ukladat)
profil, jiz je nijak rozumne nedonutite aby to nedelali. Samozrejme asi
nekde v registrech by se to dalo nastavit, ale nezkousel jsem, protoze
jsem mel image tak sem to prestrelil na cisto a byl klid :)

S pozdravem

Petr