Samba ako PDC a profily

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 16 12:46:31 CET 2003

> s W2k vudci sambe by to nemel byt problem, ja jsem narazil na velkej
> problem s win9x. Ty kdyz jednou zjistej ze muzou nekam ulozit (ukladat)
> profil, jiz je nijak rozumne nedonutite aby to nedelali. Samozrejme asi
> nekde v registrech by se to dalo nastavit, ale nezkousel jsem, protoze
> jsem mel image tak sem to prestrelil na cisto a byl klid :)

S roaming profily jsme meli obrovske potize, az jsme je nakonec byli
nuceni uplne zrusit. Linux + Samba PDC, klienti win2k a winXP na ruznem HW
s ruznym SW. I pres znacnou snahu pochopit fungovani tech profilu ve
windows se mi to nepodarilo, vubec nechapu, jaky profil, resp. jeho casti
v dane situaci pouzije, co vsechno si uklada lokalne apod. Sice to
dokumentovane nejak je, ale emiricka zkusenost je obcas (casto) s tim ve
sporu.

Po nekolika dnech pouzivani to znemoznilo tisk, vyrobilo nefunkcni soubory
.lnk apod. Mozna pokud jsou vsichni klienti stejni (OS+HW+SW), tak to
funguje dobre, ale v nasi siti to bylo neunosne.

-- Honza Houstek