Opet KT133 chipset...

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Leden 16 11:21:43 CET 2003

>Ano, stejny problem jsem mel na novejsim VIA chipsetu u cca 20PC. Nekde
jsem
>se docetl, ze chyba je v nejakem burst DMA rezimu, ktery pouziva VIA. Moc
do
>toho nevidim. Kazdopadne pomohlo vypnout v jadre:
>PCI DMA when available
>A po startu nastavit DMA rucne. Chyby zmizely.

Diky za reakce. Nakonec do te desky radej nepujdu. Celkem se mi libi ECS
K7S5AL, ktera ten proklety chipset od VIA nema (i kdyz tezko rict, jestli
zrovna chipset od SiS je vyhra, co pamatuju, vzdycky to byla desna slabota)
a navic ma nektere prijemne vlastnosti, ktere mi celkem vyhovuji (moznost
bud SDRAM, nebo DDR, IrDA, prednosti ABITu - hlavne pretaktovatelnost
procesoru - vyuzivat nebudu) a cenove to vyjde skoro stejne s tim, ze ta ECS
je nova.

S pozdravem Zdenek Bohm