Opet KT133 chipset...

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Leden 16 11:28:20 CET 2003

On Čt, 2003-01-16 at 11:21, Zdeněk Böhm wrote:

> Diky za reakce. Nakonec do te desky radej nepujdu. Celkem se mi libi ECS
> K7S5AL, ktera ten proklety chipset od VIA nema (i kdyz tezko rict, jestli
> zrovna chipset od SiS je vyhra, co pamatuju, vzdycky to byla desna slabota)
> a navic ma nektere prijemne vlastnosti, ktere mi celkem vyhovuji (moznost
> bud SDRAM, nebo DDR, IrDA, prednosti ABITu - hlavne pretaktovatelnost
> procesoru - vyuzivat nebudu) a cenove to vyjde skoro stejne s tim, ze ta ECS
> je nova.
>
> S pozdravem Zdenek Bohm

Nevim, ktery konkretni chipset tato deska pouziva, ale sis740 mi jadro
RH 2.4.18-19 nerozeznalo, takze zadne DMA! Mozna novejsi jadra, ale to
jsem nezkousel. Jinak v prvnich verzich KT133 mi na nekterych boardech
paradoxne pomohlo v biosu DMA vypnout a v linuxu pomoci hdparm zapnout.
A DMA skutecne jelo.

				Jiri Svoboda