SMP a sw nastaveni poctu aktivnich procesoru

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Leden 16 11:26:03 CET 2003

Chci se zeptat, mam IBM s 2 Xeony, ktere se diky HT tvari v linuxu jako
4 procesory. Je mozne nejakymi linuxovymi utilitkami rict systemu, ze ma
v soucasnosti pouze jede procesor, nebo 2 pripadne 3 ...

Chtel bych otestovat nasi aplikaci, jaky ma realny narust vykonu pri
vice procesorech, ale nerad bych kvuli tomu procesor fyzicky vyndaval.

Sveho casu jsem neco podobneho testoval na Sunu (solarisu) a pomoci
jakehosi programku (jehoz jmeno jsem jiz zapomel) se dalo nastavit,
kolik procesoru je funkcnich. Fungovalo to velmi pekne a narust vykonu s
dalsim procesorem byl pres 95%. Tak bych rad vedel, jak je na tom
Linux/Intel.

Na google jsem nic nenasel, mozna jsem jen spatne hledal? V SMP HOWTO
take ani tuk. Pripada mi, ze nic takoveho asi neexistuje?  Nebo se
pletu?

Uvitam vsechny namety i info, ze to opravdu nejde.

Pavel