SMP a sw nastaveni poctu aktivnich procesoru

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Leden 16 13:33:22 CET 2003

Pavel Lisy wrote/napsal:
: Chci se zeptat, mam IBM s 2 Xeony, ktere se diky HT tvari v linuxu jako
: 4 procesory. Je mozne nejakymi linuxovymi utilitkami rict systemu, ze ma
: v soucasnosti pouze jede procesor, nebo 2 pripadne 3 ...
:
: Chtel bych otestovat nasi aplikaci, jaky ma realny narust vykonu pri
: vice procesorech, ale nerad bych kvuli tomu procesor fyzicky vyndaval.
:
: Sveho casu jsem neco podobneho testoval na Sunu (solarisu) a pomoci
: jakehosi programku (jehoz jmeno jsem jiz zapomel) se dalo nastavit,
: kolik procesoru je funkcnich. Fungovalo to velmi pekne a narust vykonu s
: dalsim procesorem byl pres 95%. Tak bych rad vedel, jak je na tom
: Linux/Intel.

  Při bootu se to dá nastavit, ale to asi není to pravé ořechové, že?
Viz /usr/src/linux/Documentation/kernel-parameters.txt, maxcpus=

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/