Samba ako PDC a profily

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Leden 16 12:54:41 CET 2003

> S roaming profily jsme meli obrovske potize, az jsme je
> nakonec byli nuceni uplne zrusit. Linux + Samba PDC, klienti
> win2k a winXP na ruznem HW s ruznym SW. I pres znacnou snahu
> pochopit fungovani tech profilu ve windows se mi to
> nepodarilo, vubec nechapu, jaky profil, resp. jeho casti v
> dane situaci pouzije, co vsechno si uklada lokalne apod. Sice
> to dokumentovane nejak je, ale emiricka zkusenost je obcas
> (casto) s tim ve sporu.
>
> Po nekolika dnech pouzivani to znemoznilo tisk, vyrobilo
> nefunkcni soubory .lnk apod. Mozna pokud jsou vsichni klienti
> [...]

No me by zajimalo, jak se daji roaming profiles vypnout? Ja je totiz vubec
nenastavoval a funguji. RH 7.3 + samba 2.2.5 a W2K Pro stanice. Delal jsem
to na jednom gymplu a obcas s tim problemy jsou. Pokud si nekdo ulozi do
slozky Dokumenty 100MB soubor, tak pri odhlaseni se ten soubor nahrne na
server a pri pristim prihlaseni studentu ve tride se ten soubor stahuje na
vsechny stanice. (Pouzivaji se obecne prihlaseni zak01, zak02 atd)
Zatim to vypinat nechci, ale i kdybych chtel, tak v tuto chvili netusim jak.
Vsechno se uklada do home adresaru.

TNX