Samba ako PDC a profily

paspa na seznam.cz paspa na seznam.cz
Čtvrtek Leden 16 16:00:34 CET 2003

On 16 Jan 2003 at 12:54, Kovar Jan wrote:
>No me by zajimalo, jak se daji roaming profiles vypnout? Ja je totiz
>vubec nenastavoval a funguji. RH 7.3 + samba 2.2.5 a W2K Pro

No, nejsem guru, ale ja jsem to vypnul takhle (bohuzel si nepamatuju
verzi samby, tusim 2.2.6, uz je to chvilku zpatky):

# where to store profiles - empty (not commented) if disabled
    logon path =
# logon home - set empty (not commented) if disabled
    logon home =

Bohuzel ti ted neporadim, co kazda ta direktiva presne znamena, ale
takhle ty profily neroamujou. Pozor, nestaci je zakomentovat, musi to
byt takhle nastavene na prazdny retezec.
Anyway, RTFM ;-)

  Pavel Spalek

Pavel Spalek
paspa na seznam.cz