Opet KT133 chipset...

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Čtvrtek Leden 16 13:30:09 CET 2003

> Diky za reakce. Nakonec do te desky radej nepujdu. Celkem se mi libi ECS
> K7S5AL, ktera ten proklety chipset od VIA nema (i kdyz tezko rict, jestli
> zrovna chipset od SiS je vyhra, co pamatuju, vzdycky to byla desna
slabota)

SiS735 je dobry, ale kvalita te desky od ECS odpovida jeji cene. Bracha
presne tuhle desku (akorat bez onboard sitovky) ma a jakekoliv windows na ni
maji problemy s bootovanim. V urcitem momente casto pocitac vytuhne, ale po
dalsim bootu uz to vetsinou jede. Z linuxu jsem zkousel jen knoppix a ten se
taky zasekl pri bootu a fungoval az kdyz jsem zakazal ACPI (nebo tak neco -
ted v tech zkratkach na "A" mam ponekud gulas ;).