Opet KT133 chipset... (OT)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Leden 27 10:27:06 CET 2003

> Abych nebyl uplne off-topic, tak ... jsem si pred nekolika mesici
> vsimnul v ruznych forech dotazu na problemy ECS K7S5A pod linuxem. Blize
> jsem to nezkoumal, takze google.

Kdyz jsem tohle tema rozehral, mel bych ho taky uzavrit :-))
Desku jsem koupil, soupl do ni 1GHz Durona (kdyz jsem videl, jake se ted k
tomu davaji chladice, dlouho jsem nemohl zavrit udivem rozevrenou hubu :-)))
a dve SDRAM pameti (kazdy pes jina ves). Zatim jsem nezaznamenal jediny
problem. Jeste chci koupit novy disk (ATA 100), tak uvidim. Zatim starsi WD
s UDMA 33 jede bez problemu. Je pravda, ze stroj neni nijak pretaktovan, ani
zatezovan - nejnarocnejsi operace, kterou s tim delam je stahovani dat z DV
kamery - bez problemu. Zatim jsem spokojen.

S pozdravem Zdenek Bohm