C-Pen a Linux

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Čtvrtek Leden 16 19:37:01 CET 2003

Zdravim,

On Tue, Jan 14, 2003 at 08:17:04PM +0100, Petjus wrote:
> Taky jsem se po tom shaněl, docela by mě zajímalo
> jak tam jde čeština. Co já vím, tak s nějakými
> free GNU OCR to je zatim dost slabý, o češtině
> nemluvě..

---end quoted text---

	Ono samotne zariadenie funguje dobre, ma to vlastny SW,
ktory je cely po cesky a to OCR tam funguje dost dobre -- prejdete po
papieri a je to naskenovane. Dokonca neni problem to dostat do Linuxu cez
IrDA, ale ja IR port nemam a cez seriovy kabel neviem presne ako na to...

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Computer: A device used to speed and automate errors.