LDAP - centralni db uzivatelu

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Pátek Leden 17 07:45:49 CET 2003

> Ano aj Active Directory je v zasade LDAP (a celkom dobry), a je mozne
> nad nim vykonavat nech nekecam 95% LDAPovych operacii. Nepouzivam
> graficke rozhrania takze presne vam nepoviem ci zvladne LDAP Browser aj
> AD, (povodne som ho pouzival ale moja LDAP databaza obsahuje cca 300k
> zaznamov a pri takom pocte je LDAP Browser absolutne nepouzitelny.
> Kazdopadne klasicke OpenLDAPove utility typu
> ldapsearch vam na AD fungovat. Len je potrebne si dat pozor na bind pod
> uzivatelom, preotze AD pouziva (aspon ten s ktorym som pracoval)
> [...]
No prave... Ja si tak nejak predstabuju, ze OpenLdap, NDS, AD jsou
implementace protokolu LDAP,
ale jak je to prave s tou kompatibilitou?? pokud nebude spolupracovat treba
winAD s Oldap tak je cela myslenka na nic proste kdyz si udelam LDAP server
na Oldap
tak pujde mi autentifikovat Winnt stanice?

Josef V.