fetchmail nedotahne postu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 17 19:31:53 CET 2003

On Fri, Jan 17, 2003 at 06:57:45PM +0000, Karel Vyskočil wrote:
> Ahoj, asi po pul roce bezproblemoveho provozu mi najednou zacal zlobit
> fetchmail. Vsechno vypada v poradku, fetchmail se se serverem spoji,
> zjisti kolik je tam posty a vypise ze stahuje prvni ze zjisteneho
> poctu zprav. Zde se zasekne a uz se nic nedeje. Nejsem si vedom, ze
> bych neco v nastaveni menil, takze vubec netusim, proc se to
> pokazilo. Nesetkal se s tim nekdo? V archivu sem hledal, trochu i
> googlil, ale nic. Diky.

Ahoj,
zasekne se v pulce zpravy nebo po dotazeni? Vzdy nahodne nebo treba po
deseti? Jakou mas verzi fetchmail? Z jakyho serveru to stahujes (treba
nejsi sam komu to blbne), jakou distribuci, cislo bot...cokoliv co se
bude hodit :-).

Jednou mi fetchmail taky stavkoval, protoze stahoval vzdy 10zprav a pak
usnul. Na to tam je prepinac.

Zdravi Dalibor