fetchmail nedotahne postu

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Pátek Leden 17 19:23:10 CET 2003

On Fri, Jan 17, 2003 at 06:57:45PM +0000, Karel Vyskočil wrote:
> Ahoj, asi po pul roce bezproblemoveho provozu mi najednou zacal zlobit
> fetchmail. Vsechno vypada v poradku, fetchmail se se serverem spoji,
> zjisti kolik je tam posty a vypise ze stahuje prvni ze zjisteneho
> poctu zprav. Zde se zasekne a uz se nic nedeje. Nejsem si vedom, ze
> bych neco v nastaveni menil, takze vubec netusim, proc se to
> pokazilo. Nesetkal se s tim nekdo? V archivu sem hledal, trochu i
> googlil, ale nic. Diky.
---end quoted text---

	Co presne je v logoch? Skus ho spustis s "--verbose", ze co napise.
Mozno je to napr. tym ze ta niekto obstastnil 2MB mailom a on sa ho pokusa
stiahnut, no tebe sa zda ze sa zasekol (teda ak mas dostatocne pomalu linku
;))

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Veriť v pokrok znamená neveriť, že nejaký pokrok nastal.
To by inak nebola viera.
                                             -- F. Kafka