Linux a cdrom (mountovani, prava a lilo)

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Sobota Leden 18 08:24:18 CET 2003

On Tue, Dec 24, 2002 at 13:28:40 +0100,
Pavel Kankovsky wrote:

Dobry den,
omlouvam se za pozdni reakci, ale byl jsem dlouhodobe zaneprazdnen.

> Mount nemuze umet neco, co neumi filesystem v jadre (ostatne vetsinu toho,
> co vidi za -o, predava mount k vyrizeni rovnou do jadra). Takze rada je

Mate pravdu. Bohuzel na problemu to nic nemeni.

> jednoducha: otevrit soubor /usr/src/linux/fs/isofs/inode.c a upravit.

Dekuji za radu, snad pomuze alespon nekomu jinemu. Ja osobne nejsem
kernel hacker a nelibi se mi, jak casto se vyzaduje aby jim clovek byl
aby zvladnul to, ci ono. Chapu, ze vsechny tuzby vesmiru nemuze nikdy
splnovat, ale na druhou stranu, urcit prava mountpointu, ...
snad zase nechci neco tak moc obskurniho, aby to vyzadovalo programatorsky
zasah do jadra. Nemohl by se nekdo vice "in" pokusit zaridit implementaci
popsaneho do oficialniho jadra? Me proste prijde, ze toto by "Linux"
(v tomto pripade je jedno zda to zavisi na mountu, fs ci pocasi)
proste _mel_ umet.

Jinak receno - mam dojem, ze na to, jake necekane veci Linux zvlada,
mi toto prijde jako elementarni vlastnost, ktera kupodivu chybi.
Neberte toto prosim tak, ze chci brojit proti Linuxu, pouze tu
"prudim za Linux lepsi" - kdyz uz nemam na to, abych to udelal sam.
Verim, ze pochopite, jak to myslim.
Pokud je ma tuzba vazne tak divna, tak me prosim opravte.
(O moznosti pouziti vnoreneho adrasare ci CD s RR extenzi vim, neni to totez.)

V kazdem pripade jeste jednou dekuji za reakci a radu.
Popsane reseni bude zrejme v soucasne dobe jedine mozne. :(

Preji hezky vikend.

--
Pavel Dvorak