fetchmail nedotahne postu

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Sobota Leden 18 10:24:57 CET 2003

Milan Roubal wrote:

> u nas tohle delal upgrade mailserveru ze ktereho
> jsme tahali maily. pomohla latest verze fetchmailu
> rucne kompilovana. Problem byl v tom ze se v mailboxu
> objevil jakysi mail s nastavenim ci co, ktery to nechtelo stahnout.
> Mel asi 500 bajtu.
>     Zdravi
>     Milan Roubal
>     roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

Na tenhle problem to u me nevypada, protoze ma problem s ruznymi
schrankami na ruznych serverech a pokud postu stahnu primo kmailem,
tak se fetchmail priste zasekne u jine zpravy s jinou delkou.
Nezna nekdo program alternativni k fetchmailu?
S pozdravem Karel V.