named a DNS servery

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 18 11:52:00 CET 2003

Dne so 18. leden 2003 12:10 jste napsal(a):
> Dobrý den,
>  mám malý problém s DNS serverem BIND. Používám jej jako dns-cache.
> Problém je v tom, že poskytovatel připojení mi z nějakého důvodu přes den
> poskytne jen jeden DNS server a večer další dva,ale když spustím BIND ráno,
> detekuje jen ten jeden server a večer o těch dalších dvou neví. Pomůže
> jedině restartovat named. Nejde nějak nastavit,aby si zjišťoval další DNS
> servery mého poskytovatele?
> Děkuji.

A ten jeden vám nestačí ? Proč ?

Nevím jestli neplodím nějakou blbost, ale jsem v domění že stačí jeden dns
server kterého se dotazuji a ten mi řekne kterého dalšího se mám ptát abych
zjistil IP k tomu jménu.
Další DNS servery v konfiguraci se použijí pouze pokud z nějakého důvodu se
nedostanu na ten první.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |