named a DNS servery

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Sobota Leden 18 13:57:16 CET 2003

> A ten jeden vám nestačí ? Proč ?
>
> Nevím jestli neplodím nějakou blbost, ale jsem v domění že stačí jeden dns
> server kterého se dotazuji a ten mi řekne kterého dalšího se mám ptát abych
> zjistil IP k tomu jménu.
> Další DNS servery v konfiguraci se použijí pouze pokud z nějakého důvodu se
> nedostanu na ten první.

Teoretciky samozřejmě stačí, ale při jeho kontaktování se setkávám
s dost dlouhýma odezvama (možná proto, že je jen jeden a je tím pádem
dost vytížený). Nyní je jen otázka, když budou dva a jeden z nich hodně
vytížený, zda-li si bude umět named vybrat ten méně zatížený...asi je to
podle pořadí....nevím...

--
akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz