named a DNS servery

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Leden 18 14:03:02 CET 2003

On Sat, 18 Jan 2003, Antonín Kolísek wrote:

>  mám malý problém s DNS serverem BIND. Používám jej jako dns-cache.
> Problém je v tom, že poskytovatel připojení mi z nějakého důvodu přes den
> poskytne jen jeden DNS server a večer další dva,ale když spustím BIND ráno,
> detekuje jen ten jeden server a večer o těch dalších dvou neví. Pomůže jedině
> restartovat named. Nejde nějak nastavit,aby si zjišťoval další DNS servery
> mého poskytovatele?

Ten duvod, proc ma ten provider jine DNS servery rano a jine vecer by mne
jen tak pro zajimavost docela zajimal :)

Jinak nic Vam nebrani v tom si nastavit nejake DNS servery uplne jine, nez
Vaseho providera - traffic na DNS dotazech a odpovedi neni az tak velky,
takze pripadna pomala linka by to nemela az tak zdrzovat. Nicmene se
samozrejme hodi DNS servery nekde "pobliz".

To, aby se informace o DNS serverech poskytovatele nejak dynamicky
aktualizovala by bykllo treba, aby Vam tuto ionformaci Vas poskytovatel
posilal napriklad v DHCP.

--
JiKos.