fetchmail nedotahne postu

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Sobota Leden 18 16:50:39 CET 2003

Peter Luciak wrote:

> ---end quoted text---
>
> Co presne je v logoch? Skus ho spustis s "--verbose", ze co napise.
> Mozno je to napr. tym ze ta niekto obstastnil 2MB mailom a on sa ho
pokusa
> stiahnut, no tebe sa zda ze sa zasekol (teda ak mas dostatocne
pomalu
> linku ;))

Tak tady je ten vypis:
fetchmail: v So 18. leden 2003, 15:43:54 UTC 5.9.0 stahuje protokolem
POP3 z pop.zcu.cz
fetchmail: Organizace vydavatele: zcu
fetchmail: Jméno vydavatele: Root ZCU-CIV Certification Authority -
Test Class CA
fetchmail: Jméno počítače: pop.zcu.cz
fetchmail: pop.zcu.cz key fingerprint:
47:16:5E:46:9A:4D:84:CF:74:68:1C:15:E6:1E:DE:89
fetchmail: Warning: server certificate verification: unable to get
local issuer certificate
fetchmail: Organizace vydavatele: zcu
fetchmail: Jméno vydavatele: Root ZCU-CIV Certification Authority -
Test Class CA
fetchmail: Jméno počítače: pop.zcu.cz
fetchmail: Warning: server certificate verification: certificate not
trusted
fetchmail: Organizace vydavatele: zcu
fetchmail: Jméno vydavatele: Root ZCU-CIV Certification Authority -
Test Class CA
fetchmail: Jméno počítače: pop.zcu.cz
fetchmail: Warning: server certificate verification: unable to verify
the first certificate
fetchmail: POP3< +OK POP3 axor.zcu.cz v2002.81 server ready
fetchmail: POP3> USER karel1
fetchmail: POP3< +OK User name accepted, password please
fetchmail: POP3> PASS *
fetchmail: POP3< +OK Mailbox open, 2 messages
fetchmail: POP3> STAT
fetchmail: POP3< +OK 2 557685
fetchmail: POP3> LAST
fetchmail: POP3< +OK 0
počet zpráv pro uživatele karel1 na axor.zcu.cz: 2 (počet bajtů:
557685).
fetchmail: POP3> LIST
fetchmail: POP3< +OK Mailbox scan listing follows
fetchmail: POP3< 1 421
fetchmail: POP3< 2 557264
fetchmail: POP3< .
fetchmail: POP3> TOP 1 99999999
fetchmail: POP3< +OK Top of message follows
čtu 1. zprávu z 2 (počet bajtů: 421 )
fetchmail: Během 20 vteřin nepřišla od démona odpověď.
fetchmail: při odesílání SMTP protokolem na pop.zcu.cz nastala chyba
synchronizace mezi serverem a klientem
fetchmail: Status spojení=7 (ERROR).

Karel Vyskočil
Student FEL ZCU