Grub a pridany disk...

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Neděle Leden 19 23:16:56 CET 2003

On Sun, 19 Jan 2003, Pavel Dobes wrote:

> Kdyz BIOS detekuje disk, grub nenabehne -> nevyzkousim :(
> Kdyz BIOS nenadetekuje disk, grub ho nevidi a pri vyberu mam pouze hd0 a
> ne hd1, ktery je zapsan v device.map [(hd1) /dev/hdd <-- muj novy disk].

Hmm, pred par emaily jsem tu psal, ze:

mate tam vrazit druhy disk, nedetekovat v biosu, nebootovat linux na
starem disku, upravite device.map, grub.conf, preinstalovat grub a jedem.

Nenapsal jsem, ale snad to z toho vyplyva, ze pak si v biosu nadetekujte
druhy disk a grub by to mel rozchodit. A taky jsem neco psal o diskete.
Ctete poradne emaily v konferenci nebo ne? Chodi Vam to tak jak ma? Nebo
se to ode mne blbe odesila?

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488