Grub a SW Raid 1

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Leden 18 15:46:25 CET 2003

On Sat, 18 Jan 2003 13:05:10 +0000 (UTC), Peter Surda wrote:

:> Pouzivam lilo k bootovani ze sw raid-1 a obcas se bez zjevne priciny
:> stane, ze po rebootu lilo nenajde second-stage loader a skonci vypisovanim
:> nesmyslu na konzolu. Nestane se to moc casto. Pritom soubor, ve ktere ten
:> second-stage je se naleza v /boot a urcite se na nej nesaha.

: Hmm to je divne. Aky FS?

Zaujimave. Asi pred tyzdnom alebo dvomi mi zrazu linux nebootol.
Grub sa zjavne nevedel dostat na svoje subory a jeho reinstalacia
to vyriesila.

Povazoval som to (a stale na 99% povazujem) za svoju chybu -
trochu som vtedy upratoval na disku a mohol som sa uklepnut.
Druhe podobne hlasenie v kratkom case je ale rozhodne zaujimave.

U mna 2.4.19, ext3, grub 0.91, IDE disk, ziadny raid.

Zdravi
--
                                  Stano