Grub a SW Raid 1

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 18 20:57:05 CET 2003

> :> Pouzivam lilo k bootovani ze sw raid-1 a obcas se bez zjevne priciny
> :> stane, ze po rebootu lilo nenajde second-stage loader a skonci vypisovanim
> :> nesmyslu na konzolu. Nestane se to moc casto. Pritom soubor, ve ktere ten
> :> second-stage je se naleza v /boot a urcite se na nej nesaha.
>
> : Hmm to je divne. Aky FS?
>
> Zaujimave. Asi pred tyzdnom alebo dvomi mi zrazu linux nebootol.
> Grub sa zjavne nevedel dostat na svoje subory a jeho reinstalacia
> to vyriesila.

Je to XFS, konkretne release 1.1 (pro 2.4.18). Kdyz se mi to stalo poprve,
tak jsem to taky jsem podezrival nejprve sebe, ale deje se to bohuzel
zridka, ale porad (tedy ta statistika neni moc rozsahla, je to muj desktop
a rebootuju ho tak jednou do tydne a to vetsinou kvuli vypadku proudu).

-- Honza Houstek