Grub a pridany disk...

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Leden 18 16:32:52 CET 2003

Dobry den,
mam problem s grubem...

Pridal jsem disk a ted mi, kdyz bios nadetekuje ten disk, tak nejde grub
(akorat odradkuje po zkusmem bootu z cd bez znamek dalsiho zivota). Z
disku chci bootovat 2. linux a podle vseho potrebuji, aby ho bios videl.

Predtim, kdyz jsem nepotreboval bootovat i z noveho disku, tak jsem
jednoduse zakazal detekci a vse bylo OK. Zkousel jsem grub-install
/dev/hda i v grubu napsat root (hd0,4) a setup (hd0), naistaluje se (podle
vypisu), ale pokud se biosem nadetekuje i novy disk, tak nic. Po zakazu
detyekce disku se grub spusti, ale nenajde ten disk a jsem tam, kde jsem
byl predtim.

Diky za radu
PaD