Grub a pridany disk...

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Sobota Leden 18 18:29:08 CET 2003

On Sat, 18 Jan 2003, Pavel Dobes wrote:

> Pridal jsem disk a ted mi, kdyz bios nadetekuje ten disk, tak nejde grub
> (akorat odradkuje po zkusmem bootu z cd bez znamek dalsiho zivota). Z
> disku chci bootovat 2. linux a podle vseho potrebuji, aby ho bios videl.

To se mi na grubu prave nelibi...

> Predtim, kdyz jsem nepotreboval bootovat i z noveho disku, tak jsem
> jednoduse zakazal detekci a vse bylo OK. Zkousel jsem grub-install
> /dev/hda i v grubu napsat root (hd0,4) a setup (hd0), naistaluje se (podle
> vypisu), ale pokud se biosem nadetekuje i novy disk, tak nic. Po zakazu
> detyekce disku se grub spusti, ale nenajde ten disk a jsem tam, kde jsem
> byl predtim.
>
> Diky za radu

Radim nabootovat ten prvni linux s tim ze tam ten druhy disk je, upravit
device.map, nainstalovat grub (aby vedel o tom druhem/novem disku kde
vubec je) a eventuelne do grub.conf pripsat to, co potrebujete. Pak Vam to
nabootuje...

A nebo jestli nechcete delat tohle, tak v archivu konference jsem se na
toto tema bavil a vysledkem byl navod, jak nainstalovat grub na disketu s
tim, ze nabootujete z te diskety do prikazoveho radku grubu a pak si sam
reknete, odkud budete bootovat.

A nebo jsem uplne mimo misu.

Preji hezky vecer.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.openrouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488