Zase ty oddily...

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Leden 19 17:11:24 CET 2003

Sun, Jan 19, 2003 at 05:00:30PM +0100, L.P.L. napsal(a):
> Dobry den,
>
> mejme toto rozlozeni disku (od zacatku ke konci disku):
>
> 1) [linuxove partitions], FAT32 prim, FAT32 prim
> 2) FAT32 prim, FAT32 prim, [linuxove partitions]
>
> Da se rict, ktera moznost je lepsi? Spis nez o rychlost systemu (to je asi
> jedno, ktera moznost) mi jde o to, nedelat chaos v MBR.

Druha moznost, uz proto, ze do te prvni windoze nenainstalujete a i
kdyz jim vytvorite oddil na konci disku, tak se vam klidne nainstaluji
do prvniho...

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P