Zase ty oddily...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Leden 19 17:15:50 CET 2003

Dne ne 19. leden 2003 17:00 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> mejme toto rozlozeni disku (od zacatku ke konci disku):
>
> 1) [linuxove partitions], FAT32 prim, FAT32 prim
> 2) FAT32 prim, FAT32 prim, [linuxove partitions]
>
> Da se rict, ktera moznost je lepsi? Spis nez o rychlost systemu (to je asi
> jedno, ktera moznost) mi jde o to, nedelat chaos v MBR.

Mě se osvedčilo toto

1. primarni pro win 2G
2. rozsirena na zbytku disku
2.1 /BOOT pro boot linuxu
2.2 / linuxu
2.x dalsi oddíly jak linuxu, win, swap atd....

Duvod v extended si potom muzu delat co chci a pokud nebudu šahat na /BOOT a
primarni tak bych mel vždy nabotovat a pokud nejaký os bude chtět vice není
problém jeden oddil smazat a udělat jiný.

Jinak vyvaroval bych se vice primarnich pokud je ten OS nepotřebuje.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |