sitova instalace RH8.0 s PCMCIA Xircom

Neděle Leden 19 18:36:15 CET 2003

On Sun, Jan 19, 2003 at 01:46:16PM +0100, libor wrote:
> Zdravim,
> potreboval bych instalovat RH8 po siti do notebooku s kartou PCMCIA Xircom
> CE3B, pri nabootovani z diskety mi ovsem instalator tuto kartu nenabidne,
> ackoli v souboru pcitable na diskete je tato karta uvedena spolu s adresou.
> Co by se s tim tedy dalo delat, krom toho pouzit jinou PCMCIA kartu
> podporovanou v intalacni diskete?
> Pouzil jsem vsechny instalacni obrazy, ktere v distribuci RH8 jsou a dost me
> nemile prekvapilo, kdyz v pcmcia.img mi nabidlo instalaci pouze z HDD, tak
> nevim co si o tom myslet.

Ze pouzita verze PCMCIA utilit vasi kartu nepodporuje. Muzete zkusit
zavest ovladace rucne (expert rezim?) nebo upravit definicni soubor, kde
se podle identifikace karty urcuje pouzity modul (je mozne, ze modul pro
starsi nebo podobne karty fungovat bude).

Identifikace karty musi souhlasit presne. Naleznete ji v logu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz