sitova instalace RH8.0 s PCMCIA Xircom

libor libor na gate.golems.cz
Neděle Leden 19 21:28:09 CET 2003

Dne ne 19. leden 2003 18:36 jste napsal(a):

> Ze pouzita verze PCMCIA utilit vasi kartu nepodporuje. Muzete zkusit
> zavest ovladace rucne (expert rezim?) nebo upravit definicni soubor, kde
> se podle identifikace karty urcuje pouzity modul (je mozne, ze modul pro
> starsi nebo podobne karty fungovat bude).
>
> Identifikace karty musi souhlasit presne. Naleznete ji v logu.

No to je sice pekne, ovsem expert rezim u instal. zavadecicich disket u RH8.0
jaksi postradam, vim ze tato vlastnost existovala naposledy (tusim) u verze
6.2, tam dokonce v nejake konzoli bezel primo prikazovy radek...nevim proc
toto neexistuje u RH8.

diky

--
Dalibor Kondrat

admin CZ0NOV, http://cz0nov.webpark.cz

email: libor na golems.cz or libor na gate.golems.cz
ICQ: 135580697