Samba

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Neděle Leden 19 21:50:05 CET 2003

Dobry den,

zrejme budu resit prevod Windows NT 4.0 PDC na Sambu (2.2.7) . Nektere
veci nize uvedene budou zrejme na RTFM. Jsem si toho vedom, presto bych
rad vedel nazor na vec od lidi, kteri vec uz resili a maji tak jakysi
all-over prehled. (Zatim jsem Sambu zprovoznoval jako workgroup server)

Jaky je vas nazor na nasledujici body:

1. Chtel bych tam pustit XFS+ACL+quota. Nenasel jsem zadne zminky o
problemech s touto kombinaci (narozdil od ext3).

2. Jadro zrejme 2.4.18 + XFS patch a nebo Suse kernel 2.4.18 (ten uz
jeden v behu mam, nejakych 60 dnu). Resp. provozuje nekdo jadro 2.4.20 +
XFS patch ?

3. Samba+LDAP (OpenLDAP) auth. Ze strany Samby bez problemu ?

4. Pokud pouzivate LDAP, jak pridavate nove polozky (krom LDIF) ?

5. Prevod stavaji databaze uzivatelu, skupin, pocitacu domeny na Samba
server. (nasel jsem nejakou utilitu pwdump).

Postaci i odkazy, resp. upozorneni na veci kterym se radeji vyhnout.

Diky

Dan