Samba

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Neděle Leden 19 23:00:01 CET 2003

> 1. Chtel bych tam pustit XFS+ACL+quota. Nenasel jsem zadne zminky o
> problemech s touto kombinaci (narozdil od ext3).

Cely minuly rok bez problemu.

> 2. Jadro zrejme 2.4.18 + XFS patch a nebo Suse kernel 2.4.18 (ten uz
> jeden v behu mam, nejakych 60 dnu). Resp. provozuje nekdo jadro 2.4.20 +
> XFS patch ?

Ted asi 2-3 tydny, zadne problemy. To co tu slo konferenci od Yenyi,
jsem nepozoroval. Cely vikend jsem mel 3x spusteno bonnie + nejake
kopirovani cp + kopirovani pres sambu.
Na kompilaci jsem pouzil kgcc (RH7.2), 2x AMD ;o)

> 3. Samba+LDAP (OpenLDAP) auth. Ze strany Samby bez problemu ?
> 4. Pokud pouzivate LDAP, jak pridavate nove polozky (krom LDIF) ?

Nemam, takze nereknu.

> 5. Prevod stavaji databaze uzivatelu, skupin, pocitacu domeny na Samba
> server. (nasel jsem nejakou utilitu pwdump).

Jo, neco na to je urcite i v contribu u samby.
Jedine, na co si lide trochu stezovali byl tisk pres printservery. Ale to
bylo s verzi 2.2.1a a od te doby jsem to nezkousel. Ted uz by tisky mely
byt daleko lepe udelane.

Luf