Fw: OT-samba a profily

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Leden 20 11:39:17 CET 2003

> vzdy se mi k
>
> Aha, tak to nevim. Ale vzhledem k tomu, ze windows maji dobry
> duvod, proc si ty profily kopirovat (jejich nedostupnost by
> jim zpusobila znacne potize), tak nebude asi zcela standardni
> postup jim to zakazat.

Tomu nerozumim. K cemu jsou dobre profily na lokalnim disku? Pokud samba
nejede, tak se stejne neprihlasim, do PC se nedostanu, takze profily na
disku nepotrebuju. A pokud samba jede, tak mi to nacte ze serveru. Hmm,
jedina moznost asi v pripade, ze to nekdo na serveru smaze. Ale nejsem si
jisty, ze si pak Wokna nactou data z lokalu. Mate to odzkouseno? Da se to
pouzit na vycisteni profilu? Smaznu profil na serveru, prihlasim se,
odhlasim se, nakopiruji se data z likalu na server?

TNX