Fw: OT-samba a profily

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 20 11:48:39 CET 2003

> Tomu nerozumim. K cemu jsou dobre profily na lokalnim disku? Pokud samba
> nejede, tak se stejne neprihlasim, do PC se nedostanu, takze profily na
> disku nepotrebuju. A pokud samba jede, tak mi to nacte ze serveru. Hmm,
> jedina moznost asi v pripade, ze to nekdo na serveru smaze. Ale nejsem
> si jisty, ze si pak Wokna nactou data z lokalu. Mate to odzkouseno? Da
> se to pouzit na vycisteni profilu? Smaznu profil na serveru, prihlasim
> se, odhlasim se, nakopiruji se data z likalu na server?

Ja nerikam, ze to povazuju za rozumne chovani. Jen interpretuju to, co
jsem nacetl v MS knowledge base. Nedavno se tu resily problemy, ktere se
deji na NFS klientech pri kratkodobem vypadku serveru, a windows bez
profilu by mohly mit problemy jeste vetsi. Nejde samozrejme o slozky
"Dokumenty" a podobne, tam kratky vypadek nevadi, ale soubory, ve kterych
jsou casti registru a podobne zhuverilosti by asi winum chybely.

-- Honza Houstek