Fw: OT-samba a profily

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Leden 20 12:00:14 CET 2003

Kovar Jan wrote:
> Tomu nerozumim. K cemu jsou dobre profily na lokalnim disku? Pokud samba
> nejede, tak se stejne neprihlasim, do PC se nedostanu, takze profily na

Ale prihlasite, pokud je na danem stroji profil nakesovan. Tak to po
chvili snazeni o najiti serveru provede prihlaseni podle dat v tom
profilu.
Tohle jde v registrech zakazat.

> disku nepotrebuju. A pokud samba jede, tak mi to nacte ze serveru. Hmm,
> jedina moznost asi v pripade, ze to nekdo na serveru smaze. Ale nejsem si
> jisty, ze si pak Wokna nactou data z lokalu. Mate to odzkouseno? Da se to
> pouzit na vycisteni profilu? Smaznu profil na serveru, prihlasim se,
> odhlasim se, nakopiruji se data z likalu na server?

Ano, pokud na serveru profil neni a na lokale ano, tak se pouzije
lokalni kopie a pri odhlaseni se naleje na server. Pokud je kopie
na serveru i lokale a serverova kopie je starsi, tak se Win zeptaji,
zda se ma pouzit lokalni novejsi kopie nebo ze serveru.

Vse vyse zminen plati pro WinNT4 wks, Jak to delaj W2k a vyse
netusim.

	Majkl