TV out na GeForce4 MX 440

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pondělí Leden 20 14:11:36 CET 2003

Dobrý den, potreboval bych poradit s následujícím problémem. Nakonfiguroval
jsem TV out na GeForce4 na TV jako "clone". Tedy obraz na monitoru je
shodný s obrazem na TV. Vse funguje jak má pouze nemohu donutit Xserver
(zrejme) abych mel výstup na TV v barvách. Obraz na TV je  zobrazovan pouze
cernobíle. Domnívám se, ze je to zpusobeno promenou "TVStandart", která by
mela být nastavena na "PAL-D". Znova je prostudoval dokumentaci k nviidii.
Promenou "TVStandart" mam nadefinovánou v sekci "Screen" takto -  Option
"TVStandart" "PAL-D". Bohuzel ani toto napomáhá. V logu XFree jsem nasel
toto -

(WW) NVIDIA(0): Failure reading EDID parameters for display device 1.
(WW) NVIDIA(0): Option "TVStandart" is not used

První chyba mi bohuzel nic nerika, druhá se zrejme týká mého problému, ale
ani Google nic nenasel. Nemel by jste nikdo radu jak na to?
Systém : RH 8.0 - kernel-2.4.18-14, XFree86-4.2.0-72,
NVIDIA_kernel-1.0-3123, NVIDIA_GLX-1.0-3123.

 Velice díky za kazdy podnet, RT