TV out na GeForce4 MX 440

Martin.Pustka na vsb.cz Martin.Pustka na vsb.cz
Pondělí Leden 20 14:19:42 CET 2003

> Dobrý den, potreboval bych poradit s následujícím problémem. Nakonfiguroval
> jsem TV out na GeForce4 na TV jako "clone". Tedy obraz na monitoru je
> shodný s obrazem na TV. Vse funguje jak má pouze nemohu donutit Xserver
> (zrejme) abych mel výstup na TV v barvách. Obraz na TV je  zobrazovan pouze
> cernobíle. Domnívám se, ze je to zpusobeno promenou "TVStandart", která by
> mela být nastavena na "PAL-D". Znova je prostudoval dokumentaci k nviidii.
> Promenou "TVStandart" mam nadefinovánou v sekci "Screen" takto -  Option
> [...]

Zkuste misto PAL-D neco jineho. V manu pisou toto:

       "PAL-G"  : used in Denmark, Finland, Germany, Italy, Malaysia,
                   The Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden,
                   and Switzerland

Me to s tim (co si pamatuju) beha.

Martin Pustka