OT: OpenOffice CZ - chyba ve stazenem souboru

Garalda garalda na email.cz
Pondělí Leden 20 16:01:01 CET 2003

Preji hezky den,

mam takovy problem. Stahl jsem si posledni avizovanou verzi OpenOffice (pro Win32Intel) a kdyz jsem ji rozbaloval, tak mi to hodilo chybu ve dvou souborech (f_0257 a f_0311) a odmitlo je to rozbalit. Nevite prosim nekdo, zda lze nekde stahnout jednotlive soubory samostatne, nebo musim celych sedesat mega stahovat znova? Samozrejme bych potreboval stahnout soubory te ceske verze, protoze nevim jestli zrovna tam nejsou nejake ceske texty.

Dekuji za radu pripadne doporuceni, kde se zeptat
   Garalda

Nudíte se v úterý? Věnujte pozornost speciální výhodné nabídce produktu HP s omezenou platností. Business Tuesday http://www.hpmarket.cz/bt