Jeste jednou hyperthreading

Středa Leden 22 14:36:33 CET 2003

	Publikovane vysledky jsou zajimave, skoro by se dalo rici, ze HT ma
valny vyznam na Uni-CPU konfiguraci daleko vetsi nez na SMP. Neco
podobneho jsem rovnez nacerpal jako zkusenost s nekolika sestavami ja,
da se rici, ze na teto teorii neco je, nebo je to spise nedokonalost
testovanych sestav s OS Linux ci MS Windows, ktere zrejme stale
prelevaji proces i v ramci fyzickych procesoru (pokud mohou - na Uni-CPU
je to furt v ramci jednoho CPU => daleko mensi penalizace, protoze ty
potrebna data proste na chipu furt(!) nekde jsou a lze je pouzit)?

	Takze humbuk Intelu je pekny,a le nez bude radna podpora ze strany OS
je to cele na...:-) (pokud se nebavime pouze o Uni-CPU)