Omnibook HP4500xe

Vladimír Makovský wy na quick.cz
Pondělí Leden 20 21:37:47 CET 2003

> Podotykam, ze nedelam zadne hibernace apod..
> Vzhledem k tomu, ze kdyz chci system vypnout z nejakeho duvodu rucne -
> musim drzet par vterin vypinaci tlacitko - mam pocit, ze je v nem ATX
> zdroj a je nastaven jako u stolniho PC - pouhy stisk ho hodi do nejakeho

mam podobny notebook HP pavilion, a toto se mi stava nepravidelne.

> B) s tim souvisi take otazka - je mozne nejak ovlivnit roztazeni
> standardniho VGA obrazu - konzoly na celou obrazovku ?
> Pokud totiz bootuju, objevi se jen maly obdelnicek 640x480 pixelu
> uprostred displehje ktery ma 1024x768 pixelu - to je neprijemne necitelne
> a nelze provozovat slusne zadne konzolove aplikace - napr mc je titerny a
> ma podivne hnede barvy ramecku (misto jasne zlutych)

musel jsem prekompilovat jadro s podporou pro radeon, modul framebufferu
nesel
zavest pri standardni instalaci. Ted mam ale problemy s LCD displejem ze se
nekdy
rozhasi.

> C)
> notebook strasne zarve kdyz se spletu na konzoli, nebo dat TAB na
> vyhledani souboru a je je jich tam vice. Nechi nic ze zvukem a zvukovkou,
> zadne audio apod, ale samotny beep je strasne silny.
> Zjistil jsem, ze pomuze dat "aumix" a v nem mute ale jednak to rve, ze
> nejaka vlajka nejde shodit (tusim clear vez vukovem driveru) a jednak to
> neztlumi uplne.

zakompiloval jsem zvukovku pevne do jadra a uz to tak nerve, jinou moznost
nevim.

--v.m.